Hit priča: VINO 40 DANA- DIŽE IZ MRTVIH!
Originalna ideja kamenoresca Jovana Milenkovića i vlasnika štamparije Idea Marka Milovanović iz Kragujevca da proizvedu vino „40 dana“ uz reklamnu krilaticu „vino koje diže iz mrtvih“ postala je hit u Srbiji.

Jovan Milenković
– Sve je krenulo kao šala. Pomislili smo ako svi ostali imaju svoje brendove, što i mi kamenoresci ne bismo krstili stvari kakvim jesu. Kreativni tim dizajnera štamparije „Idea“ dizajnirao je etikete i postavili smo projekat na FB. A onda je krenula lavina. -kroz smeh priča Milenković o ideji koja je u proteklih nekoliko godina zasigurno obeležila kretanja u kragujevačkom marketingu.
Preporuke za ovo vino, koje je ipak proizvedeno po najvišim standarima, u seriji oko 200 flaša za lične potrebe, praćene su crnim humorom.
-Kombinacija plodnog zemljišta, odgovarajuće nadmorske visine i umerene klime na Bozmanskom groblju pružaju idealne uslove za dobijanje kvalitetnog vina-jedna je od reklamnih krilatica. Naglašava se i da geografska oznaka vina, a to je gradsko groblje „Bozman“ podrazumeva da grožđe a samim tim i vino prodju određene tretmane da bi nosili geografsku oznaku. Vinarija je dobila logično ime-Bozman.
Priča je obišla svet. Gotovo svi nacionalni mediji preneli su hit vest iz Kragujevca, stizale su i ozbiljne poslovne ponude iz cele Srbije. Neki od kultnih beogradskih kafića tražili su ekskluzivno pravo da samo oni prodaju vino…

kreativni tim
Nego priča koja je krenula kao šala i njeni idejni tvorci nemaju nameru da se ozbiljnije bave proizvodnjom i da osvajaju tržište. Inače, vino je proizvedeno po najvišim standardima, uz odlične tehnologe. Reč je o rozeu i vrlo je kvalitetno.
-Da smo imali 20 hiljada flaša prodali bi. Nastala je ludnica na društvenim mrežama. Ljudima se dopala ideja -priča kroz smeh Milenković.
ucentar.rs