I to se dešava: Pomešali Fafija i Vladicu!

 

Da je politika u Srbiji postala vrlo sofisticirana govori nam i priča koja dolazi iz  naselja Stanovo i Korićani gde su na ponovljenim izborima ljudi pomešali za koga glasaju! Misleći da svoj glas daju listi “Dela a ne reči” dr Vladice Stanojevića, direktora Zavoda Male Pčelice, neki su glasali za manjinsku stranku- Demokratsku uniju Roma Milana Petrovića Fafija. Ali sagovornik ucentar.rs ostao je istrajan da glasa za Fafija… Evo i zbog čega..

-Zbunila me je činjenica zato što su plakati obojice kandidata vrlo slični na prvi pogled. Obojica su crnomanjasti, da tako kažem. Jedan ima broj 11 a drugi 12. Hteo sam da poništim glas, ali su mi svi rekli da je Fafi mnogo bolji kulturniji, pismeniji i pošteniji čovek i od Vladice i od većine političara koji su se kandidovali. Ja nemam predrasuda- dobar čovek  je dobar iako dolazi sa romske liste, a čujem da je preko 40-oro Srba dalo svoj glas upravo njemu- kaže naš sagovornik iz Korićana.

Bilbordi i plakati uneli zabunu!

-Bio sam fasciniran izbornom kampanjom u kome je dr Vladica kao direktor državne ustanove, državnim parama uspeo da uradi to što je uradio u Zavodu za odrasle i uspeo da postane „privrednik 21 veka“ dobivši renomiranu nagradu. To je ostvarenje srpskog sna, država ti daje pare, a ti se reklamiraš kao „privrednik veka“ u Domu za odrasle – kaže čovek iz Stanova.

Sa druge strane, ne treba zanemariti ni istorijski uspeh u političkom prvencu dr Vladice Stanojevića. Pažljivo osmišljena kampanja donela mu je 1,83 odsto glasova, a na poslednjim ponovljenim izborima od 3980 glasača na tri izborna mesta dobio je fascinantnih- pet glasa! To unosi malu zabunu zato što je Fafi samo na jednom biračkom mestu dobio čak 60 glasova.

Čovek koji je dosta doprineo istorijskom uspehu SNS u Kragujevcu i jedan od odličnih poznavalaca prilika u političkom marketingu i životu čaršije Vojsilav Voja Lazović slaže se “da je svojim rezultatom Stanojević pravo osveženje na političkoj sceni ne samo u Kragujevcu- već i u Šumadiji”.

-Međutim, vizuelna indetifikacija u političkom marketingu je izuzetno bitan segment. Opšte je poznato da se poruka sa bilborda pamti u prvih pet do sedam sekundi. Poslednja istraživanja svetskih stručnjaka za marketing to potvrđuju, a slične kampanje čije video i audio poruke traju od sedam do 12 sekundi preporučuju se i komercijalnim klijentima. Stručni markentiški tim gospodina Stanojevića je mogao samo malo da se potrudi oko upečat

ljivosti poruke, a ne fotografije na bilbordu jer se i ranije dešavalo da se likovi političara pomešaju kod glasača. Pored toga imalo je mnogo dela u Zavodu za odrasle koja su ostala iza njega a koja su se mogla koristiti u kampanji manje nametljivo- objašnjava neobičnu situaciju Lazović.

 

 

Demokratska unija Roma: Ne verujemo da je došlo do zabune- imali smo 60, a on dva glasa!

fotomontaža Fafijevog plakata

U Demokratskoj uniji Roma ne veruju da im je odličnom rezultatu u Korićanima doprinela zabuna oko plakata i brojeva 11 i 12, mada ne kriju da su sa listom “Dela a ne reči” dr Vladice Stanojevića imali nesuglasica na terenu.

-On je osvojio dva glasa na tom izbornom mestu, a gospodin Fafi 60. Tako da je malo neverovatno da se toliko pogrešilo. Ta dva glasa nam ne znače u ukupnom skoru, ali nam je drago da su se ljudi predomislili i shvatili da je gospodin Fafi dobar i pošten čovek. Nas su sve vreme minirali čak su nam napravili fotomontažu izbornog plakata koja je uvredila sve Rome -kažu u Demokratskoj uniji Roma.

ucentar.rs

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.