TikTok navodno prestiže YouTube u prosečnom vremenu gledanja u SAD

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

TikTokovi korisnici sada provode više vremena svakog meseca gledajući sadržaj od korisnika YouTube -a, prema izveštaju kompanije za analizu aplikacija App Annie. U SAD -u je aplikacija BiteDance prvi put pretekla YouTube u avgustu prošle godine, a od juna 2021. korisnici su gledali više od 24 sata sadržaja mesečno, u poređenju sa 22 sata i 40 minuta na Google -ovoj video platformi. U Velikoj Britaniji razlika je još veća: TikTok je pretekao YouTube u maju prošle godine, a korisnici tamo sada navodno gledaju skoro 26 sati sadržaja mesečno, u poređenju sa manje od 16 na YouTube -u. Brojke uključuju samo gledanost na Android telefonima, pa možda nisu reprezentativne za korisnike mobilnih uređaja u celini. No, uz napomenu, oni prikazuju obim meteorskog porasta TikToka u samo nekoliko kratkih godina, a još su impresivniji s obzirom na maksimalno tri minute većine njegovih video zapisa, u poređenju sa 10-minutnim formatom koji preferiraju mnogi YouTube-i. Da ne spominjemo činjenicu da se TikTok tokom 2020. godine suočavao sa stalnim pretnjama da će biti zabranjen u SAD -u usred haotičnih pregovora (Biden je formalno opozvao Trumpove izvršne naredbe ranije ove godine).

@astro.aleks

mislim da sam vec snimala ovaj video o Plutonu oopsie ❤️ ig baby.squill0

♬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod

Sve u svemu, YouTube je i dalje ispred, bez sumnje, zbog svoje dve milijarde korisnika u poređenju sa približno 700 miliona TikTokovih, napominje BBC News. Opet, isključujući korisnike iOS -a i korisnike aplikacije preimenovane u Douin u Kini, YouTube je i dalje broj jedan po vremenu provedenom na Android telefonima među „Društvenim i zabavnim aplikacijama“ od prve polovine ove godine, dok je TikTok na petom mestu iza tri Facebook aplikacije: Facebook, WhatsApp i Instagram. Korisnici takođe troše više novca na YouTube -u od TikToka u iOS -u i Android -u širom sveta (isključujući Android korisnike u Kini), prema podacima App Annie. Ako vas zanima kako je TikTok postigao takav uspeh, App Annie smatra da su to razlozi „kratki video, autentičan sadržaj i striming uživo“. Zato nije iznenađujuće što YouTube pokušava da lansira sopstveni YouTube Shorts kratki video format TikTok-a.

@funny.crazy.stuff

😂 #fyp #funny #hahaha

♬ dźwięk oryginalny – Have a great day! 😀

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Ostavi komentar