,,AGENCIJA za uterivanje dugova“ Matrix i izvršitelji DERU kožu s leđa (Ispovest Kragujevčanke)

Agencije poput Eos Matrix, Svea finance i sličnih posluju u najmanju ruku bahato i neregularno kako za Ucentar kažu naši sagovornici.
Ove agencije se predstavljaju kao ,, agencije za naplatu potraživanja “ i vrlo su rigorozne u toj ,,naplati“. Prema rečima našeg sagovornika oni najčešće pokušavaju da naplate potraživanja koja su ZASTARELA te ih poverioci odavno vode kao otpisana.
Često nasilnim metodama i uznemiravanjem ljudi, pozivanjem na privatne brojeve telefona u vreme odmora i uopšte u neregularno vreme oni pokušavaju da prouzrokuju osećaj straha kod ljudi, da se prihvate često i onog potraživanja koje iz svog pravničkog neznanja ne vide da je zastarelo.
BUDITE OPREZNI. Prihvatanjem rata i sličnih opcija vi možete da vratite dug iz zastare i prihvatite ga u celosti nakon čega oni ponovo stiču pravo na tužbu.
Ukoliko je dug stariji od godinu dana za komunalne i slične usluge poput telefonije izvesno je da neće moći da ga naplate ukoliko uložite prigovor zastarelosti i postupite u skladu sa zakonom i svojim ovlašćenjima u konkretnom slučaju.
Ništa ne preduzimajte dok se ne posavetujete sa licima koja su upućena u pravnu regulativu i način rada ovih agencija kaže za Ucentar naš sagovornik koji je za malo ostao prevaren.
Naša sagovornica za Ucentar anonimno je izjavila kako je ova agencija bukvalno maltretirala i non stop pozivala pa da od stresa jedan dan čak nije mogla da radi te je uzela dan bolovanja. Oni su je iz Matrixa više puta sa pozivnog broja ,,011″ terali da plati izvesno potraživanje prema mobilnom operateru pod pretnjom da će prinudno naplatiti ukoliko dug ne isplati u roku od 8 dana.
Ona je više puta pokušala da im objasni da je dug zaista platila i da ima priznanicu kao dokaz ( na svu sreću ). Ipak oni su govorili,,ne ne mi imamo obavezu da to naplatimo nema u sistemu da ste platili to potraživanje.“
Kada je lično otišla kod ljudi iz lokalne ispostave operatera rekli su joj da je plaćanje proknjiženo i da su poslali mail Matrixu, na šta su joj tamo rekli da to do njih nije stiglo i da mora isključivo Beograd da zove da se sa njima objasni.
Nakon što je uspela da dozove ,,call centar“ u Beogradu objasnila se sa njima pa su oni potvrdili da je dug plaćen i nakon izvesnog vremena Matrix je konačno otpisao uveliko plaćeno potraživanje a najveći problem predstavlja što kad pozovete taj isti Matrix iznova vam se javlja neljubazna osoba, ali različita.
Iako je ovog puta greška što je operater izostavio da na vreme uskladi ponašanje i javi Matrixu da ne ,,uhodi“ ženu za u međuvremenu plaćeno potraživanje; ostaje pitanje kako su oni toliko bahati da pozivaju kako hoće i kad hoće, uvek različiti agenti isto lice, za potraživanja koja su često plaćena ili zastarela, da ne ostvaruju komunikaciju sa onima čija potraživanja ,,uteruju“ već da mora da se kao u 19. veku sve radi manuelno kao da internet komunikacija i knjiženje ne postoji.
Možda to sve rade ne bi li stvorili osećaj straha kod ljudi i veliku nadmoć kaže naš sagovornik.