Ne samo čajanka, već čitav Sajam turizma i seoskog turizma, 14. po redu u organizaciji GTO Kragujevac i Šumadija sajma pod pokroviteljstvom grada, na pravi način prezentuju našu tradiciju, selo, pesmu, običaje, proizvode. Čajankom želimo i mladima da pokažemo bogatu tradiciju srpskog sela, da vide i nauče o svojim korenima i prenesu budućim generacijama, kazao je predsednik Privremenog organa Grada Kragujevca, Nikola Dašić.   

Za  najbolji “šumadijski čaj“ takmičilo se više od dvadeset ekipa, proizvođača šljive. I ove godine podršku poljoprivrednicima je dalo Odeljenje za poljoprivredu, ruralni razvoj i robne rezerve Gradske uprave.

Kišni i hladni novembarski dani idealna su prilika da svim gostima, izlagačima i posetiocima prikažemo kako se to mi, Šumadinci, grejemo u ovo doba godine i istovremeno prikažemo šumadijsko gastronomsko nasleđe, kazao je Bojan Pavlović, direktor GTO Kragujevac.