Poveži se sa nama
Admiral

aktuelno

ŠTA ZNAČI KADA JE FEBRUAR SUNČAN I TOPAO? U narodu se verovali da će se OVO DESITI, ako nas tokom hladnog meseca dočeka LEPO VREME

Published

on

Februar je poseban mesec – kratak, kolebljiv i neodlučan, a u narodu poznat i pod nadimkom “vodeni”. Nisu džaba naši stari preci tumačili vreme na osnovu događanja u prirodi.

Kad je mesec februar u pitanju, narodni kalendar o prognozi vremena i danas je prilično tačan! Pogledajte i uverite se:

Ako februarsko lepo vreme izmami muve, mart će ih sve podaviti.

Stari ljudi kažu da je bolje videti u februaru gladna u polju vuka, nego u košulji u polju čoveka.


Ako se mačka sunča na februarskom suncu, ona će u martu opet biti sklupčana uz peć.


Ako je o prazniku Jevtimiju procvetalo cveće, onda će na Cveti biti mraz!


Ako na Svetog Trifuna padne kiša, šljiva će dobro da rodi te godine.


Ako na Sretenje greje sunce i bude toplo vreme, zima će se odužiti i biće sigurno snega u martu…


U februaru, od Svetog Trifuna i drveća počinju da luče sokove, a kako bi drvo bilo što
kvalitetnije, seklo se do Trivundana, kako ga ne bi napale crvotočine.

Postoje i mnoga narodna verovanja za februar, a posebna obeležja nose oni koji su u ovom mesecu rođeni… Ko se u februaru rodi treba da zna da mu je ujedno to i najsrećniji mesec u godini. Tada će mu sve polaziti za rukom i imaće mnogo napretka.

Osobama rođenim u februaru učenje ide od ruke, pa često postaju viđeni ljudi i intelektualci. Vole da putuju i upoznaju nove ljude. Opasnost vreba upravo iz njihove pameti, treba da se čuvaju toga da ne postanu gordi. Kada je zdravlje u pitanju, bolovaće od nogu, očiju i zuba. Februar je značajan mesec i za one koji nameravaju da se tokom njega venčaju…

– Kada se februarske ptice spajaju, nemoj se venčavati već se plaši svoje sudbine.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

aktuelno

Advokati nastavljaju saradnju uprkos pozivima na obustavu rada

Published

on

By

Uprkos pozivima na obustavu rada koje su uputili Upravni odbori Advokatskih komora Vojvodine i Čačka, značajan broj advokata nastavio je da koristi elektronske servise Republičkog geodetskog zavoda (RGZ). Ovaj postupak pokazuje profesionalnu posvećenost advokata svojim klijentima i pravnom sistemu, kao i njihovu podršku unapređenju efikasnosti postupaka pred katastrom nepokretnosti.

Tim povodom oglasio se Rgz,saopštenje prenosimo u celosti:

„Želimo da istaknemo da su advokati prepoznali neosnovanost ovih zahteva, što potvrđuje činjenica da je više od 50 odsto advokata, čak i tokom dana obustave rada, nastavilo da koristi elektronske servise RGZ-a. Ovo pokazuje njihovu profesionalnu posvećenost i odgovornost prema klijentima i pravnom sistemu Republike Srbije,“ navodi se u saopštenju Zavoda.

Republički geodetski zavod ostaje posvećen saradnji sa svim advokatima i pružanju podrške u cilju efikasnog i transparentnog vođenja postupaka pred katastrom nepokretnosti. Pozivaju sve advokate da nastave sa korišćenjem njihovih elektronskih servisa, koji su osmišljeni da olakšaju i ubrzaju njihov rad, na dobrobit svih građana i pravnih subjekata.”-navodi se u saopšenju

Continue Reading

aktuelno

VREME JE ZA NOVE POČETKE – SA NOVIM SPONZOROM U NOVE POBEDE

Published

on

By

Javor iz Ivanjice u saradnji sa AdmiralBetom kreće u pohod na Superligu!

Nakon ozvaničavanja partnerstva sa brojnim članovima Superlige Srbije, kao što su Radnički iz Kragujevca, Novi Pazar i Železničar, kompanija AdmiralBet je postala zvaničan beting partner Javoru iz Ivanjice, ekipi koja pretenduje da se sledeće sezone vrati u elitni rang.

Za veliki uspeh kluba potrebni su i vrhunski saradnici, pa je u skladu sa time postignut dogovor o ekskluzivnom partnerstvu sa kompanijom AdmiralBet, koja je poznata po podršci i razvoju domaćeg sport putem brojnih sponzorstava i partnerstava.

 

„Pre svega, grad Ivanjica kao jedan od fudbalskih centarazaslužuje superligaša. Javor ima ogroman potencijal, dosta ljudi prati ovaj klub, pa svakako očekujemo da se ekipa već naredne sezone vrati u Superligu. To nam je glavni motiv da se uključimo i započnemo celu priču, a prvi korak je uvek najbitniji. AdmiralBet veruje da će od narednog leta FK Javor i Ivanjica ponovo biti na mapi Superlige, a mi želimo da pomognemo na tom putu“, izjavio je Marko Ribarić, CEO AdmiralBeta.

Javor definitivno ima kvalitet potreban za plasman u elitni rang, što pokazuje trenutan plasman na tabeli Prve lige Srbije, ali ozbiljan izazov je pred izabranicima Radovana Ćurčića,kako bi ispisali nove stranice klupske istorije i ponovo obezbedili toliko željeno mesto u Superligi.

„Ovo će biti naša sezona, a cilj je Superliga. Imamo kapacitete da se borimo za vrh, a uz veliku i poznatu kompaniju kao što je AdmiralBet, naše ambicije su sasvim realne. Imamo veliku obavezu, da ne kažem imperativ povratka u viši rang, ali verujemo da smo dorasli izazovu“, komentariše predsednikFK Javor, Dragomir Lazović.

Ovim partnerstvom AdmiralBet nastavlja da podržava srpski sport i da jača domaću ligu, jer snaga kako prvenstva, tako i reprezentacije, ne zavisi samo od velikih klubova, redovnihučesnika evropskih takmičenja, već i od ekipa koje stvaraju mlade i talentovane igrače iz lokala, koji će nam doneti dosta radosti u nastavku svojih uspešnih karijera.

Continue Reading

aktuelno

Uspeh nas motiviše i obavezuje: Šest godina agencije RINA, urednik Ivan Nikolić – Prešli smo težak put do lidera informisanja

Published

on

By

Uspeh nas motiviše ali i obavezuje: Šest godina agencije RINA, urednik Ivan Nikolić kaže – prešli smo težak put od male kuće za koju niko nije znao do medija čije vesti danas prenose svi !

Kada je pre šest godina počinjala sa radom Regionalna informativna novisnka agencija (RINA) sa sedištem u Čačku, mnogi su pomislili da će to biti samo još jedan u nizu elektronskih medija iz unutrašnjosti Srbije, koji će kao i većina drugih biti oruđe kojim upravljaju lokalni političari. Ipak, od jeseni 2018. do ove 2024. prešao se težak, naporan ali i siguran put od male medijske kuće do lidera kad je u pitanju informisanje iz zapadnog dela naše lepe Srbije.

Na čelu sa Ivanom Nikolićem, agencija RINA danas je medij na koji računaju najveće nacionalne medijske kuće, medij sa kog se informišu skoro svi lokalni i veliki nacionalni portali, ali i medij koji je uvek prvi na licu mesta i na izvoru informacija.

– Da je bilo lako svih ovih šest godina – nije. Sama ideja o nastanku agencije RINA, potekla je od mog oca Gvozdena, koji je skoro dvadeset godina u medijima, ipak sve ostalo je bilo na meni. Prihvatio sam tada izazov iako ni ja ni kolege nismo mogli da pretopostavimo šta nas sve čeka. Ali, odustajanje za nas nije bilo opcija. Rad koji traje skoro 24 sata, sedam dana u nedelji. Ono što nas je izdvojilo od ostalih jeste upravo ta želja da prvi imamo informaciju sa terena. Ja lično sam znao u pola noći, usred zime da ustanem iz kreveta i odem na lice mesta, ukoliko se desila neka nesreća, havarija ili požar, kaže vlasnik i glavni urednik agecnije RINA Ivan Nikolić.

Priseća se da je na samom početku bilo malo onih koji su RINI dali poverenje, imala je samo dva, tri korisnika, ali to ni Ivana ni njegovu malu ekipu nije pokolebalo. Nastavili su da rade bez predaha, kao da ih čita na hiljade ljudi a u stvarnosti je taj broj bio jako mali. Dani su prolazili, meseci i onda je polako točak počeo da se okreće na njihovu stranu. Postali su prepoznatljivi i to najviše zbog toga što su u fokus stavili obične ljude iz naroda, a politiku u drugi plan.

– Mogu da se setim tog prelomnog trenutka, bile su poplave u maju 2019. godine. Danima smo izveštavali o nesrećnim ljudima kojima je vodena stihija odnela sve što su imali. Trudili smo se da ih sve obiđemo, da prikažemo njihovu bol i patnju, verujte i sami smo neretko završavali u suzama nakon obilaska svih tih područja. Sećam se da smo peške išli preko dva kilometra po blatu kako bi stigli do čoveka koji je živeo u udaljenom dragačevskom selu, a kome je klizište pretilo da ga zatrpa i njega i njegovu malu kuću. Tada je njegovu priču čula čitava Srbija. Tada su veliki mediji iz Beograda obratili pažnju na nas, tražili su naše slike i fotografije, koje su govorile više od 1000 reči. Mislim da smo dokazali evo i na našem primeru, da može da se uspe čak iako u vašim pričama umesto političarima, date prednost običnom narodu, dodaje Nikolić.

Neobične, upečatljive priče, takođe priče iz naroda ono je po čemu je agencija RINA danas prepoznatljiva. Iako mlad, Ivan se uspešno izborio i sa svim izazovima koje je pandemija korona virusa donela u svaki segment života, pa tako i u novinarstvo.

– To je jedan od najizazovnijih perioda za ovih šest godina, ali sada kad malo bolje razmislim bio je i jedan od najspušenijih. Izveštavali smo o situaciji, o bolesnima, obilazili bolnice i lekare, neretko rizikujući i sami da dobijemo infekciju. Tada smo mnogo vremena posvetili i pričama o prelepim predelima u Srbiji, jer u vreme lokdauna ljudi nisu mogli da putuju van granica. Pamtim to kao jako težak, ali i jako bitan period u našem dosadašenjm poslovanju, kaže Nikolić.

Jedan po jedan korisnik i sada je agencija RINA dopisnik svih najčitanijih nacionalnih portala u zemlji. Sarađuje sa preko 30 nacionalnih i regionalnih medija, što je pravi kuriozitet za agenciju iz unutrašnjosti i to je do sada pošlo za rukom samo velikima poput Tanjuga. Brojne njihove vesti, fitografije i video snimke, poput eksplozije u fabrici Sloboda, pad visećeg mosta i slično, prenosili su čak i veliki svetski mediji. Ono što je takođe, posle toliko truda i rada, evidentno jeste činjenica da ako novinari sa RINE puste određenu vest, tu informaciju će znati čitava Srbija ali i skoro čitav region.

– Uspeh nam je dao krila, dao nam je vetar u leđa da se nastavimo kretati u pravcu u kom smo krenuli. Nakon što se za nas čulo i naš rad postao vidljiv, nastavili smo da radimo još više i još kvalitetnije kako bismo ispoštovali naše saradnike koji su nam pokazali poverenje. Trudimo se da njima, ali i čitavoj Srbiji osim svokodnevnih informacija donesemo i jedinstvene priče o običnim malim ljudima, dobrim, vrednim i poštenim. Želimo da pokažemo lepu stranu naše zapadne Srbije. Mnogima smo promenili život na bolje, izdvojio bih možda mladog Luku Crepuljarevića sa Zlatibora kog smo obišli prvi i kom se nakon naše priče život promenio iz korena. I takvih je primera zaista mnogo. Neretko su tema naših priča manastiri, prirodni predeli i skrivene oaze za koje ko malo zna, ističe mladi novinar.

Početkom ove godine agencija RINA postala je aktivna i na društvenim mrežama, a njihov instagram profil sada prati preko 20.000 ljudi.

– Idemo u korak sa vremenom, sa modernim tehnologijama. Jasno nam je da su društvene mreže danas jako važne i da su najbolji način da budemo u kontaktu i interakciji sa našim čitaocima. Raduje nas što naša svaka objavljena fotografija ili video u toku samo jednog dana ostvaraju milion pregleda, a sam instagram profil mesečno poseti u proseku oko 20 miliona ljudi što je zaista impozantna brojka. Našim saradnicima mogu da obećam da ćemo se i dalje maksimalno truditi da ih ispoštujemo, da što bi se reklo pokrijemo svaki teren onako kako treba, a našim čitaocima obećavam još mnogo dobrih i zanimljivih priča, kao i mnogo iznenađenja kad su u pitanju novi profesionalni koraci, poručuje Ivan Nikolić

Continue Reading

Najpopularnije