a od Grada Kragujevca- dva miliona dinara za beogradske medije!, tvrdi opozicija

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

„U svojim medijskim nastupima, pozdravili smo odluku o raspisivanju konkursa za medije i jasno izrazili sumnju da možemo očekivati zloupotrebe. Na žalost, te sumnje su bile opravdane te danas, analizirajući dobitnike sredstava, iz javno dostupne dokumentacije, možemo videti da je 2.000.000 dinara (jedan od najvećih dodeljenih iznosa) ili 22% planiranih sredstava opredeljen za dva proizvođača medijskih usluga (po milion dinara). Na prvi pogled u pitanju su dva, manje poznata medija iz Beograda. Ono što smatramo da jeste problem i šta tražimo od nadležnih da javno saopšte jeste da li je vlasnik/direktor Preduzeća za informisanje INFO 24 Media d.o.o. Beograd-Vračar zapravo i glavni i odgovorni urednik medija TV SUPER SAT Marko Aćimović? Tražimo od nadležnih da objave građanima Kragujevca da li su INFO 24 MEDIA D.O.O. i TV SUPER SAT pravno povezani?“- kaže u svom saopštenju Narodna stranka u Kragujevcu i pita „prema kom kriterijumu je dodeljen novac za TV SUPER SAT koji je u registar medija upisan svega nekoliko dana pre objavljivanja javnog poziva kragujevačke lokalne samouprave?“.

-Dobitnik jednog miliona dinara građana Kragujevca u javnosti je poznat i po tome što je pravio kopije internet portala nezavisnih medija (Južne vesti, Kolubarske i Ozonpress) tačnije malog broja medija na čijim sajtovima može da se pročita i kritički sadržaj prema vlastima. Na kopiranim sajtovima (identičan vizuelni izgled, naziv i sl) objavljivani su prorežimski sadržaji. Da li to znači da ćemo u Kragujevcu dobiti naprednjačku kopiju nekog lokalnog i nezavisnog medija?- pitaju se narodnjaci.




ucentar.rs foto: prinskrin/FB
!!! Zapratite nas i na FB  najnovije vesti,
događaji i afere iz Kragujevca i Šumadije na FB UCENTAR
skinite našu aplikaciju ANDROID



Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Ostavi komentar