Popularna aplikacija “Temu”, koja je preko noći postala popularna i u Srbiji, toliko je zatrpana porudžbinama da su se njeni zaposleni potpuno pogubili i počeli da vraćaju novac i za pošiljke koje su uredno isporučene kupcima.
Upravo to se dogodilo jednoj čitateljki iz Kragujevca, koja je preko ove aplikacije poručila nekoliko odevnih predmeta i dečjih igračaka.
“Čekala sam malo duže na isporuku, ali je porudžbina stigla u obećanom roku. Sve što sam poručila bilo je uredno upakovano. Deca su se obradovala igračkama koje su bile sasvim u redu, dok se ispostavilo da su moje dve haljine obične krpe koje nikad neću obući. Ali, to je to što sam poručila i tu nema greške. Međutim, posle par dana stigla mi je poruka da će mi biti vraćen novac pošto mi pošiljka nije isporučena. Bila sam u nekoj gužvi i, u strahu da je neka prevara u pitanju, nisam ni pročitala poruku do kraja”- priča B.N. iz Kragujevca.
Prema njenim rečima, taman kada je zaboravila na poruku iz Temu-a, stigla joj je poruka iz banke.
Kada sam videla poruku o uplati oko 3.400 dinara, setila sam se obaveštenja sa Temu-a i proverila u aplikaciji banke ko je uplatio novac. Ispostavilo se da je to zaista Temu uradio. Verovatno su nešto pomešali. Moguće je i da je paket stigao kasnije od predviđenog roka, pa su zbog toga uplatili obeštećenje zbog kašnjenja. Ali, u mom slučaju radi se o zabuni. U svakom slučaju, sada ne znam kako da im vratim novac. Ako budu tražili, uplatiću im, jer sam sve kupljene proizvode dobila – kaže sagovornica.
Na sajtu Temu navode se primeri kako i u kojim slučajevima Temu vraća novac kupcima:
Možete da dobijete povraćaj novca unapred, a povraćaj novca ćemo izdati tek kada dostavite povratni paket. Ako ne primimo proizvode za povracaj, možemo da vam naplatimo preko prvobitnog načina placanja. Povraćaj novca unapred će biti odobren na osnovu vaše istorije kupovine i po našem nahodenju.
Možete da dobijete trenutni povraćaj novca, kada ćemo povraćaj novca izdati pre nego što vratite proizvode. Ako ne primimo proizvode za povraćaj, možemo da vam naplatimo preko prvobitnog načina plaćanja. Trenutni povraćaj novca će biti odobren na osnovu vaše istorije kupovine i po našem nahodenju.
Za povraćaje novca za vraćene proizvode, obradićemo vaš povraćaj novca nakon što primimo proizvode i oni prođu proveru kvaliteta. Ako je vraćeni proizvod korišćen, oštećen, nedostaju mu delovi ili je oštećen zbog nepravilnog pakovanja tokom povratne isporuke, povraćaj novca će biti smanjen kako bi se nadoknadila izgubljena vrednost proizvoda.
Povraćaj sredstava za proizvode koji nedostaju: Pronađite odgovarajuću porudžbinu u centru za podršku, a zatim izaberite „proizvod/delovi koji nedostaju“ da biste se prijavili za povraćaj sredstava ili kontaktirajte korisničku podršku/dobavljača za pomoć.
Povraćaj sredstava za pošiljku koja se prikazuje kao dostavljena, ali nije primljena: Pronađite odgovarajuću porudžbinu u centru za podršku, a zatim izaberite „pošiljka se prikazuje kao dostavljena, ali nije primljena“ da biste se prijavili za povraćaj sredstava ili kontaktirajte korisničku podršku/dobavljača za pomoć.
U zavisnosti od vaše finansijske institucije, povraćaj novca na originalni račun plaćanja može da potraje 5 do14 radnih dana (do 30 dana).
Originalna naknada za isporuku se ne vraća ako povraćaj robe nije prouzrokovan greškom Temu-a. Troškovi osiguranja, ako postoje, takode se ne vraćaju.
Možete odabrati da prihvatite Temu kredite umesto povraćaja novca prema originalnom načinu plaćanja.
Povraćaj novca u Temu kredite je brži od originalnog načina plaćanja.
Temu krediti nemaju rok trajanja.
Povraćaji novca na Temu kredit obično ne mogu biti poništeni nakon što su obrađeni.