Ovi prijemi predstavljaju ključnu platformu za direktan razgovor, razmenu ideja i rešavanje problema koji se tiču lokalne zajednice. Na ovaj način je građanima omogućeno da iznesu svoje stavove, postave pitanja ili izraze zabrinutost direktno gradonačelniku.

Cilj ovih prijema je da se čuje glas svih građana, posebno onih koji se možda osećaju zapostavljeno ili nevidiljivo, istakao je gradonačelnik Dašić. Moji saradnici i ja nastojimo da čujemo svaki predlog i, gde god je to moguće, pronađemo rešenje – bilo odmah ili u narednim koracima. Ova praksa je od suštinskog značaja za jačanje građanske participacije, koja omogućava svakom građaninu da se uključi u proces donošenja odluka. Otvoreni dijalog je od velike važnosti za Gradsku upravu, jer nama omogućava da bolje razumemo potrebe i očekivanja ljudi, kao i da transparentno i efikasno rešavamo njihove zahteve, čime se doprinosi izgradnji i negovanju poverenja između građana i institucija, rekao je Dašić i ujedno se zahvalio građanima koji su danas podelili svoje primedbe, predloge i brige.

Kao ranije, povodi građana za razgovor sa gradskim čelnicima su i ovoga puta bili različiti – od prava na socijalnu pomoć, preko infrastrukturnih problema, do korisnih predloga i inicijativa građana. Bilo je i tema koje nisu u ingerenciji lokalne samouprave, tako da su građani dobili savet i upućeni na nadležne insititucije.

Zbog velikog interesovanja građana za ovu vrstu komunikacije, uvedena je i nova praksa elektronskog zakazivanja termina za razgovor, kojom je omogućeno građanima da sami biraju vreme sastanka, a za građane koji nemaju ove mogućnosti, zakazivanje je bilo moguće i na šalteru u holu Gradske uprave. Praksa održavanja prijema za građane, biće nastavljena i ubuduće.